شناسهٔ خبر: 84803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آزاد سازی دو هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال

رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند و استقرار یگان حفاظت از اراضی در منطقه کن مدیرکل راه شهرسازی استان تهران از آزاد سازی ۲ هکتار از اراضی ملی با ارزش در پلاک موسوم به شهرک الهیه در شهرستان دماوند خبر داد.

خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر اظهار داشت: اراضی دارای سند مالکیت پلاک ۳۳۵۷ فرعی از ۷۱ اصلی دماوند به میزان تقریبی دو هکتار و ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال آزاد سازی شد که این عملیات با همکاری این اداره کل و یگان حفاظت اراضی شرق و در تعامل با دستگاه‌های انتظامی و قضایی انجام گرفته است.

وی افزود: عملیات تخریب و رفع تصرف‌ها همراه با تجمع اعتراضی متصرفین بود که در محل اداره راه و شهرسازی دماوند اعتراضاتی داشتند که با رعایت احترام معترضان از حقوق دولت در راستای صیانت از بیت المال دفاع شد.

ببینید| رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند و استقرار یگان حفاظت از اراضی در منطقه کن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از آمادگی نیروهای یگان حفاظت اراضی این اداره و فراخوان تعدادی از نیروها و فرماندهان به منطقه کن در شهر تهران در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس تدابیر ابلاغی از سوی پلیس پیشگیری ناجا در قالب طرح احضار و سنجش و آمادگی نیروها خبر داد.