شناسهٔ خبر: 84847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

پایان عملیات ترانشه برداری نقاط پرتصادف استان گامی به سوی کاهش حوادث رانندگی

َهرضا.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات ترانشه برداری کلیه نقاط پرتصادف استان اصفهان پایان یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، مهدی خضری در آئین افتتاح پروژه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در شهرستان شهرضا که با حضور معاون وزیرراه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور انجام شد، اظهار کرد: عملیات ترانشه برداری کلیه 118 نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان  به همت راهداران و اکیپ های امانی این اداره کل انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدام ضمن اینکه گام بزرگی در راستای کاهش حوادث رانندگی در استان اصفهان است، صرفه جویی ۲۰۰ میلیارد ریال در هزینه ها را به همراه داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نهمچننی با اشاره به عملیات اجرایی باند دوم شهرضا_مبارکه گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه باند دوم شهرضا _مبارکه هزینه کرده است، همچنین ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت این طرح و ۲ کیلومتر روکش محور قدیم این پروژه نیز توسط این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به درخواست سه خطه شدن محور اصفهان به شهرضا، گفت: این پروژه در حال اجرا است و مقطع اول روکش آسفالت آن نیز انجام شد.

خضری با تاکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز یکی از موضوعات مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱ نقطه جاده خیز استان اصفهان با هماهنگی پلیس راه، رفع شد و همچنین ۱۱۸ نقطه حادثه خیز دیگر استان نیز شناسایی و بحث عملیات ترانشه برداری آن به اتمام رسیده است.