شناسهٔ خبر: 84851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان انجام شد

بهره برداری از۶۷ سامانه حمل ونقل هوشمند/ عملیات اجرایی ساخت راهدارخانه مرکزی اصفهان آغاز شد

کلنگ زنی.jpg با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور  ۶۷  سامانه حمل ونقل هوشمند به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در نشست هم اندیشی با تشکل های صنفی حمل ونقل کالا و مسافر استان اصفهان  از ۶۷ سامانه حمل ونقل هوشمند به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری کرد.

در این آيين ۳۸ سامانه تخلف عبور و مرور با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال،۲۸ سامانه نظارت تصویری مبتنی بر عکس با اعتباری بالغ برسه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و یک سامانه توزین حین حرکت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال  به بهره برداری  رسید.

با بهره برداری از این سامانه ها  تعداد سامانه های تخلف عبور و مرور به ۱۴۷ سامانه و تعداد سامانه های توزین حین حرکت به ۷ سامانه رسید.

گفتني است آیین  آغاز عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در ادامه سفر عبدالهاشم حسن نيا معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مسئولان محلي اين استان برگزار شد.