شناسهٔ خبر: 85040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت :

هفته دفاع مقدس را آنگونه که واقعی است باید به مردم نشان داد

دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : واقعیت ها ، رشادت ها و ایثارگری های هفته دفاع مقدس را آنگونه که واقعی است باید به مردم نشان داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد دفاع مقدس خطاب به معاونین و کارشناسان مربوطه تصریح کرد : ما باید حماسه ی دفاع مقدس و جانفشانی هایی که شهدای عزیز ما داشتند را به نسل های آینده نیز انتقال دهیم و فرهنگ دفاع مقدس باید آنگونه که واقعیت است به مردم نشان دهیم .

وی اظهار داشت : گرامیداشت این هفته باید برای ما تکلیف باشد و باید اعتقاد قلبی داشته باشیم و به دید یک هدف به آن نگاه کنیم که بتوانیم به درستی دستاوردهای ۸ ساله دفاع مقدس را به نسل های آینده و دین انتقال دهیم .

نژادصفوی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه و همه جانبه از سوی رزمندگان و ایثارگران عنوان کرد : همه ما مدیون رشادت های ایثارگران و رزمندگان هشت سال جبهه و جنگ هستیم و در همه حال باید قدردان ایثار و رشادت های آنان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

میرزا محمد حصاری ، فرمانده بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی نیز از اجرای برنامه های مختلف در این اداره کل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد : برنامه هایی از قبیل برگزاری نشست های بصیرتی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و خاطره نویسی ، صدور بیانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در سالن همکف اداره کل ، پخش سرودهای حماسی ،فضاسازی و آذین بندی ، سنگرسازی ساختمان شماره ۱ و ۲ ، رژه ماشین آلات راهسازی ، برگزاری مراسم اهدا خون توسط کارکنان اداره کل ، پاسخگویی به خانواده محترم شهدا ، ایثارگران و جانبازان از طریق میز خدمت در طول هفته دفاع مقدس ، فعالیت در فضای مجازی ، درج پیام های دفاع مقدس در سربرگ مکاتبات اداری از جمله مهمترین برنامه های عمومی هفته دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی می باشد .

وی هدف از برگزاری این جلسه را هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد .