شناسهٔ خبر: 85128 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از خبر داد

برپایی جلسات‌ "سلامت اداری و مبارزه با فساد" و "صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع" در فرودگاه مشهد

مشهد 2 مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از برگزاری جلسات کارگروه سلامت اداری و مبارزه با فساد و کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و تکريم ارباب رجوع در فرودگاه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از  برپایی دو کارگروه با عناوین «سلامت اداری و مبارزه با فساد»  و کارگروه «حقوق شهروندی و تکريم ارباب رجوع» در فرودگاه مشهد خبر داد.

وی گفت: نخستین جلسه كارگروه، سلامت اداری و مبارزه با فساد نام داشت که با  حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری در سطح اداره کل برگزار شد.

امانی بنی اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش  از اقدامات كميته و کارگروه سلامت اداری و مبارزه با فساد در سال 1398، بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مراجعان جهت جلوگیری از فساد تاکید شد.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد، تمامی ادارات و دوایر اداره کل در جهت شناسایی گلوگاه‌های فساد اهتمام ورزیده و در جهت رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به دومين جلسه کارگروه با عنوان «حقوق شهروندی و تکريم ارباب رجوع» که در محل اداره امور ترمينال‌های فرودگاه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست، اعضای کارگروه ضمن تبیین و تشریح وظایف كليه نمایندگان واحدهای مختلف فرودگاهی، پیگیری جدی حقوق مسافران و شهروندان و ارایه خدمات مطلوب و بهينه به مسافران و زائران  را خواستار شدند.

امانی بنی گفت: در این جلسه، نصب فوری تابلوهای منشور حقوق مسافران در كليه ترمينال‌ها،  برنامه‌ریزی مدون جهت سهولت خدمات‌دهی مناسب به معلولان و افراد توانخواه ، پيگيری نصب دستگاه‌های نظر سنجی در نقاط مختلف فرودگاه به تصویب رسید.