شناسهٔ خبر: 85161 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

فروش اقساطی ۴۱۰۰۰ مسکن مهر در پردیس/ ۱۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در پردیس انجام داده‌ایم/ تحویل روزانه یک تا دو بلوک ساختمانی به مردم

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵ هزار واحد نیز افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در جریان بازدید مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از این شهر جدید به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس پرداخت و با اشاره به آماده افتتاح بودن ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر گفت: تحویل این واحدها از هفته گذشته آغاز شده است. تلاش می‌کنیم روزانه یک تا دو بلوک ساختمانی را به متقاضیان تحویل دهیم و به موازات آن نیز پیگیر تکمیل نواقص سایر واحدها هستیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه برخی از مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس، نظیر انشعابات آب، برق و گاز، مرتفع شده است، افزود: تعداد دو هزار و ۹۵۰ واحد از فاز ۱۱، دو هزار و ۵۰۰ واحد از هشت، دو هزار واحد از فاز پنج و ۱۵۰ واحد از فاز ۹ قدیم، استعداد افتتاح در آبان‌ماه را دارند. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از دریافت مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی بانک مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد و گفت: مسوولان این بانک، قول پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر را در هفته آینده به ما داده‌اند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هزینه کرده‌ایم، عنوان کرد: تا به امروز بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در پردیس انجام داده‌ایم که این میزان به جز پروژه‌های مشارکتی است که در پردیس دنبال می‌کنیم.

هدایت گفت: ماه گذشته برای نخستین‌‌‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید. در این رابطه جلسات مستمری را با بانک مسکن برگزار کرده‌ایم تا کل فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در پردیس به صورت سیستمی انجام شود. به این منظور تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و اگر بتوانیم آن را عملی کنیم، قطعا به رکورد فروش اقساطی چهار هزار واحد در طول یک‌‌ماه نیز دست خواهیم یافت.

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به فروش اقساطی رسیده و ۴۵ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: تا پایان آبان‌ماه جاری نیز ۲۱ هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود. به این ترتیب به‌جز حدود پنج هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن امسال آغاز شده است و سال آینده به پایان خواهد رسید، مابقی واحدهای مسکن مهر در سال جاری تکمیل خواهند شد.