شناسهٔ خبر: 85209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفرهاي شهرستاني مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي انجام شد؛

بازديد مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پروژه‌های راه وشهرسازی شهرستان های چناران و قوچان

8.jpeg مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در ادامه سفرهاي شهرستاني خود، از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان های چناران و قوچان بازديد و مشکلات پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان ها را بررسي كرد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، قدرت الله ابک در ابتدا به شهرستان چناران سفر کرد و از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.

بنا براين گزارش، ابک مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی به همراه معاونین خود در جلسه بررسی مسائل راه و شهرسازی شهرستان چناران که با حضور انصاری فرماندار، بارویی شهردار، حیدری شهردار گلمکان و رفیعی مسوول موقوفات کشاورزی آستان قدس رضوی برگزارشد، شرکت کرد و همراه با مسوولین حاضر در جلسه از اراضی پیشنهادی طرح اقدام‌ملی شهرستان چناران بازدیدکرد.

در ادامه این سفر مدیر کل راه وشهرسازی خراسان رضوی به همراه معاونین خود به شهرستان قوچان سفر کرد و با همراهی رجایی نیا فرماندار، آذری نماینده مردم شریف قوچان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر قوچان ضمن بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر با ساکنین این پروژه ها دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و

 و ضمن گفتگو و بررسی مسائل و مشکلات اين شهرستان‌ جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط ارائه شد.  

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی همه مسوولین این مشکلات مرتفع گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان قوچان که با حضور رجایی نیا فرماندار، شهردار و شورای شهر و نمایندگان مسکن مهر این شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

 در حاشیه این سفر همچنین مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي با همراهی مسوولین شهرستان قوچان ،از کارخانه آساک دوچرخه این شهرستان بازدید کرد و در این بازدید خط تولید دوچرخه جدید این کارخانه رونمایی شد.