شناسهٔ خبر: 85243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان:

معرفی ۱۹۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن به بانک/ حذف واجدان شرایط در صورت عدم واریز وجه در مهلت مقرر

عرفان مرادی سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان از معرفی هزار و ۹۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن به بانک خبر داد و گفت: واجدان شرایط در صورت عدم واریز وجه در مهلت مقرر از این طرح حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان)، عرفان مرادی، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌‌اند.

مرادی ادامه داد: از این تعداد حدود دو هزار و ۳۷۳ نفر، متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده‌‌اند.

وی افزود : سایر متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند، هم‌اکنون با هماهنگی اداره‌کل پست استان در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک پایش آن‌ها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد: کسانی که بعد از پایش مدارک، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین‌‌شده نسبت‌‌به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌‌طور کامل اقدام کنند و در غیر این‌صورت به‌طور اتوماتیک از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد.