شناسهٔ خبر: 85383 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد

پیام تبریک ریاست سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت هفته دفاع مقدس

تورج زنگنه پیام تبریک کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از سوی این سازمان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری طی اطلاعیه‌ای متن پیام تبریک کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست این سازمان را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمی شدند، در بین ملت بروز نمی کردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ی مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمی کرد. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال ایثار، فداکاری و مقاومت مردان و زنانی است که با ایمان و توکل بر خداوند متعال و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند و توطئه استعمارگران و غاصبان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل کردند. بی شک حماسه ملت ایران در این دوران به عنوان برگ زرینی در افتخارات ماندگار تاریخ به ثبت خواهد رسید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج الله)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال یاری می خواهم تا درحفظ و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشیم.