شناسهٔ خبر: 85503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

سیمای راهبران استان زنجان راه اندازی می‌شود

سیمای راهبران مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان دردیدار با مدیرکل صداوسیمای زنجان از آمادگی انعقاد تفاهم نامه برای  تولید وپخش برنامه سیمای راهبران به منظور پرداختن به موضوعات مربوط به راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبرداد . 


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(زنجان)، عبدالحسین علی اکبری با  اشاره به این که هدف اصلی از راه اندازی برنامه سیمای راهبران تعامل بیشتر با بخش های مختلف حوزه راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و به‌ویژه رانندگان است،اظهار داشت: راه اندازی برنامه تلویزیونی «سیمای راهبران» با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک گام موثری در کاهش تلفات جاده‌ای در استان است.

مدیرکل صداوسیما در این دیدار استان زنجان را از جمله استان‌هایی دانست که به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، از مزایای ترانزیتی خوبی بهره‌مند است و با گسترش شبکه حمل و نقل و ارتباط مطمئن و کارآمد می‌تواند از این مزایا برای افزایش درآمدهای ارزی و ارتقای موقعیت خود در منطقه اتصال شمال غرب به مرکز کشور به نحو مطلوب استفاده کند.

لطیفی داشتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ های مرتبط با حوزه حمل و نقل جاده‌ای را مهم ارزیابی کرد و افزود: حمل و نقل با جابه‌جایی انسان و کالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر بستر مناسبی برای انتقال پیام‌های فرهنگی در حوزه‌‌های مختلف است.

وی با تاکید بر حمایت رسانه ملی از نهادهای خدمت رسان تصریح کرد: رسانه موظف است در کنار نقاط قوت به کاستی‌‌ها هم اشاره کند که یکی از این موارد انتقاد عمومی نسبت به وضعیت آزاد راه زنجان تبریز است که در اکثر پیام های مردمی‌ به آن اشاره شده است و امیدواریم مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

مدیرکل صداوسیما از آمادگی رسانه استانی به منظور انعقاد تفاهمنامه برنامه سازی با رویکرد آموزشی با مشارکت اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای  استان خبر داد.