شناسهٔ خبر: 85665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هیچ کس حق تعلل ندارد

DM2A1170.JPG وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هیچ کس حق تعلل ندارد و برخی کم کاری ها در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، وزیر راه و شهرسازی در جلسه پیگیری اجرای طرح اقدام ملی مسکن که با حضور مدیران کل و معاونین استان ها بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به استفاده از بهترین و کارآمدترین کارشناسان مسکن در پیشبرد مقدمات اجرای این طرح، گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هیچ کس حق تعلل ندارد و برخی کم کاری ها در این زمینه پذیرفته نیست.

محمد اسلامی با تأکید بر استفاده از مشاوران زبده در طراحی واحدهای طرح، افزود: به دلیل استفاده بهتر از فصل کاری، استان های سردسیر عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را آغاز کنند.

وی به ظرفیت های بسیار خوب و ارزنده موجود همچون بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت توسعه مسکن، بنیاد مستضعفان و نیروهای مسلح نیز اشاره کرد و افزود: لازم است در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از این ظرفیت های مهم نظام استفاده شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شهرداری ها نیز موظفند هرچه سریعتر نسبت به صدور پیش پروانه واحدها اقدام کنندتا عملیات اجرایی در استان ها آغاز شود.

اسلامی همچنین گفت: کارشناسان استان ها اراضی تخصیص شده را با لیست متقاضیان در سامانه لینک و بارگزاری کنند.

گفتنی است در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون ۱۶۵۱۸ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد مراحل استعلام ۹۴۳۷ نفر انجام شده است و تعداد ۸۸۹ نفر از متقاضیان وجه آورده اولیه را واریز کرده اند. همچنین تعداد ۵۰۰ پروژه نیز تاکنون برای آغاز مراحل اجرایی در استان تعریف شده است.