شناسهٔ خبر: 85667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تا دوماه آینده مناقصه چهار باند کردن محور نیر به سراب برگزارخواهد شد

اردبیل 7-8 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا دوماه آینده مناقصه چهار باند کردن محور نیر به سراب برگزارخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور فرماندار ، مدیران استانی و شهرستان نیر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۵ کیلومتر از راه ارتباطی کریق به آرموداق زیرسازی و روکش آسفالت شده و در۳ کیلومترباقیمانده عملیات زیرسازی امسال به اتمام خواهد رسید و با انجام عملیات روکش آسفالت در سال آینده کل مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی از چهار باند کردن محور نیر به سراب خبر داد و گفت: تا دوماه آینده مناقصه چهار باند کردن محور نیر به سراب برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: زمین مورد نظر اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان نیر در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته و عملیات ثبت نام آن نیز بزودی آغاز خواهد شد.

حیدری به اجرای کمربندی شهر نیر هم اشاره کرد و گفت: بعداز رفع معارض عملیات اجرایی کمربندی شهر نیر هم آغاز خواهد شد.

در این جلسه اقبالی سرپرست فرمانداری شهرستان نیر با اشاره به اهم مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی در سطح شهرستان گفت: چهارباند کردن محور نیر به سراب، راه ارتباطی کریق به آرموداق، کمربندی شهر نیر ، احداث مسکن ملی، رفع مشکلات طرح تفصیلی از جمله مسائل و مشکلات مهم این شهرستان است.