شناسهٔ خبر: 85696 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی منعقد شد

تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی به امضای دو وزارتخانه راه و جهادکشاورزی رسید/ احداث ۱۰۰ هزار واحد برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

 امضای تفاهم نامه احداث یکصد هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و وزارت جهاد کشاورزی تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به امضای دو وزارتخانه راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان، بازنشستگان و کارمندان ایثارگر و خانواده معظم شهدای وزارت جهادکشاورزی با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به امضا رسید، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در همکاری دو وزارتخانه راه و شهرسازی و جهادکشاورزی در مدت زمان ۳ ساله احداث خواهد شد.

گفتنی است، در راستای طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه دار شدن اقشار میان درآمدی و کم درآمدی این تفاهم نامه ها به امضا رسیده و اجرایی و عملیاتی می شود.