شناسهٔ خبر: 85730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون عمرانی استاندار از عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل – سرچم

اردبیل 7 - 13 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه در حال احداث باند دوم اردبیل – سرچم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم گفت : با توجه به اینکه پروژه اردبیل – سرچم جزو پروژه های ویژه کشور محسوب می شود اعتبار پروژه نیز تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اهداف پروژه افزود : با توجه به توسعه گردشگری ، کشاورزی ، اقتصادی و افزایش بار ترافیکی محور اردبیل به سرچم  ، با هدف افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای و توسعه صنعت گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی استان این پروژه از سالهای قبل شروع شده است.

قلندری در این بازدید خواستار تسریع در تکمیل قطعات در دست اجرای پروژه اردبیل – سرچم شد.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدیدگفت : قطعات ۱ و ۲ پروژه احداث باند دوم اردبیل – سرچم محدوده تفویض شده به استان حد فاصل کیلومتر ۳۵ تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .

وی افزود : ۱۹ کیلومتر از این پروژه در سال گذشته و در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افتتاح و بهره برداری شد.

حیدری گفت: جهت تسریع روند عملیات اجرایی احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه های ویژه ، مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان و پیوست بودجه سال ۹۹ از اول سالجاری تا به حال ابلاغ شده است.