شناسهٔ خبر: 85951 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی:

دمای اکثر استان‌های کشور ۲ تا ۳ درجه افزایش پیدا می‌کند/ پیش‌بینی تلاطم دریا و موج در خلیج فارس و دریای عمان/ تهران گرمتر خواهد شد

باد- باران- آسمان نیمه ابری- آسمان- هواشناسی سازمان هواشناسی برای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته جوی آرام همراه با افزایش دما را پیش‌بینی کرد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: برای چند روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌در این خصوص تنها برای تهران و کرج احتمال مشاهده غبار صبحگاهی وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که در سه روز آینده در نوار شرقی کشور در کرمان و هرمزگان وزش بادهای شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که از امروز تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور روند افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه را می‌توان انتظار داشت.

وی افزود: برای آب‌های جنوب کشور و در تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان تا اواخر چهارشنبه موج و متلاطم بودن دریا را پیش‌بینی می‌کنیم.

گودرزی در پایان گفت: تهران امروز آسمانی صاف را خواهد داشت که احتمال افزایش ابر و باد در بعداظهر وجود دارد. تهران امروز بیشینه دمای ۲۲ درجه را تجربه خواهد کرد و طی روزهای آینده هوای آن گرم‌تر خواهد شد.