شناسهٔ خبر: 86157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین از عملیات اجرایی احداث باند دوم محور اردبیل-سرچم

اردبیل 7 - 5 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از عملیات اجرایی پروژه در حال احداث باند دوم اردبیل-سرچم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(استان اردبیل)، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به‌‌همراه فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از روند عملیات اجرایی پروژه در حال احداث باند دوم اردبیل-سرچم بازدید کرد.

بدری در این بازدید ضمن قدردانی از جدیت و تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان در توسعه بزرگراه‌های استان گفت: ۹۵ کیلومتر مسیر اردبیل-سرچم در حال احداث باند دوم است که ۳۵ کیلومتر از این مسیر را اداره‌کل راه و شهرسازی استان مدیریت می‌کند و مابقی در دو قطعه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درحال اجرا است که پیگیری می‌کنیم در عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر نیز تسریع شود.

بدری به شروع عملیات اجرایی از سمت سرچم اشاره کرد و افزود: به زودی از سمت سرچم نیز به طول ۴۵ کیلومتر عملیات اجرایی احداث باند دوم که اعتبار آن از طریق ماده ۵۶ تامین شده شروع خواهد شد.  

فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این بازدید گفت : با اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس‌جمهور و اعتبارات پروژه‌های مهم برای پروژه احداث باند دوم اردبیل-سرچم ، دو قطعه در حال ساخت که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام می‌شود در نیمه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل  و دو قطعه  شرکت ساخت و توسعه راه‌ها که در حال اجرا است، برنامه‌ریزی می‌کنیم در یک برنامه ۲ ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه گفت: ۳۵ کیلومتر از قطعات ۱ و ۲ تفویضی احداث باند دوم اردبیل-سرچم به اداره‌کل راه و شهرسازی استان قبل از هفته دولت سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

حیدری افزود: در پروژه احداث باند دوم اردبیل-سرچم همزمان عملیات زیرسازی ، روسازی ، ابنیه فنی ، تقاطع غیر همسطح و روکش آسفالت انجام می‌شود.