شناسهٔ خبر: 86410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ؛

۸۵ هزار نیروی انسانی در مجموعه های مختلف وزارت راه و شهرسازی مشغول به کار هستند

IMG_6026.JPG معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۸۵ هزار نیروی انسانی در مجموعه های مختلف وزارت راه و شهرسازی اعم از سازمانها و شرکت های تابعه مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، نعمت اله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار فارس در شهر شیراز افزود: ادغام دو وزارت خانه نه تنها باعث کوچک سازی مجموعه نشده بلکه در بعضی از حوزه ها مانند سازمان راهداری باعث گستردگی نیز شده است. وی خاطر نشان ساخت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که مسئولیت حفظ و نگهداری راهها را دارد نزدیک به ۲۳ هزار نیروی انسانی دارد و مدیریت و رسیدگی به این حجم از نیرو خود، کار بزرگی است و شاید وقت گذاشتن برای سایرکارها بسیار سخت است.

ترکی اضافه کرد : فلسفه تشکیل سازمانها و شرکتهای تابعه در مجموعه ها برای ارائه خدمت بیشتر است یعنی فعالیتی که به آن سپرده می شود باید واگذار و خود بر آن نظارت کنند و این اتفاق نیافتاده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص انتخاب و انتصاب ها در وزارت راه و شهرسازی افزود: برای انتخاب و انتصاب های نیروهای کار آمد کانونی در وزارت خانه تشکیل شده که عمدتا  از نیروهای کار آمد مجموعه وزارت راه و شهرسازی  استفاده گردد و سامانه ای را اخیرا برای کل مجموعه وزارت راه و شهرسازی طراحی کردیم که افراد می توانند اطلاعات خود را در آن ثبت کنند و مورد ارزیابی قرار گیرند تا برای آینده ساماندهی خوبی برای نیروی انسانی داشته باشیم.