شناسهٔ خبر: 86473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ارزیابی عملکرد کمی و کیفی نسبت به برنامه اجرایی، رتبه نخست را بدست آورده است

علیرضا قاری قران ،اصفهان در فرآیند ادواری ارزیابی عملکرد کمی و کیفی ادارات کل راه و شهرسازی کشور نسبت به برنامه اجرایی ابلاغی در شش ماهه نخست سالجاری، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقایسه با سایر ادارات همتراز توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد؛  بر اساس نتایج اعلامی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، این اداره کل در ارزیابی عملکرد کمی و کیفی شش ماهه نخست سالجاری در مقایسه با برنامه اجرایی ابلاغی از سوی آن سازمان و پس از اعمال ضرایب وزنی هر شاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت عملکردی سایر ادارات کل راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه اول شد.  

وی روند اجرايي فعاليت‌هاي معاونت املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان را مثبت ارزيابي كرد و افزود: تشخيص و شناسايي زمين‌هاي دولتي، تامین، نگهداشت، حقوقی و واگذاری زمین از جمله فعالیت‌های اولويت‌دار اين معاونت است. که این فعالیت‌ها نسبت به برنامه اجرایی ۷۲.۳ درصد تحقق یافته و رتبه یک در سطح ملی را از آن خود کرده است.  
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: اقدامات ویژه کارکنان این حوزه موجب شد واحد املاک و حقوقی از حالت سنتی خارج شود و فعالیت‌ها بصورت کاملا دیجیتالی انجام پذیرد به نحوی که ارتباط با ۱۰۸ شهر این استان که پیش از این بصورت سنتی و دستی انجام می‌پذیرفت اکنون بصورت سیستمی انجام می‌شود.  

وی با بیان اینکه حوزه املاک و حقوقی در شاخص‌های اختصاصی سال ۱۳۹۹ از برنامه و اهداف پیشی گرفته است گفت: این واحد از ابتدای سال با برنامه‌ریزی و تلاش بی وقفه توانسته است جلوتر از اهداف تعیین شده درشاخص‌های اختصاصی عمل کند.  

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه پردازش انجام شده و رتبه‌بندی‌ها در سطح ملی و ادارات همگن انجام شده است تشریح کرد: با توجه به تفاوت حجم برنامه ابلاغی از سازمان ملی زمین و مسکن،  ویژگی متفاوت بازار مسکن در استان‌های مختلف، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هر اداره کل، استان اصفهان با ۱۰ استان دیگر در یک گروه همگن قرار گرفتند. که حوزه مسکن و ساختمان این اداره کل توانسته است رتبه اول را از میان ادارات همگن کسب کند.  

وی افزود: فعالیت‌های فرآوری، ساخت و تولید مسکن و سایر متحدثات، ۶۴ درصد تحقق نسبت به برنامه اجرایی داشته است و رتبه دو کشوری را بدست آوده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به این که کسب این رتبه به یمن تلاش‌های صورت پذیرفته در مجموعه این اداره کل حاصل شده افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان همواره از نظر شاخص‌های ارزیابی سرآمد است و امیدواریم با تلاش بیشتر و دقت در انجام امور، بار دیگر شاهد این موفقیت در دوره‌های آتی باشیم.