شناسهٔ خبر: 86485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح ۱۰ نقطه پرخطر در محورهای استان خوزستان

کرمانشاه-نقاط حادثه خیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : اصلاح ۱۰ نقطه پر خطر در محورهای مواصلاتی این استان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار داشت : تا پایان سال جاری اطلاح ۳ نقطه پرخطر در محور اهواز - اندیمشک ، ۳نقطه در محور اهواز -  آبادان، یک نقطه در محور ایذه - دهدز، یک نقطه در محور اهواز - مسجدسلیمان ، یک نقطه در محور رامهرمز - بهبهان،  یک نقطه در محور بهبهان - زیدون  با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار  اصلاح قرار گرفته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۲۰ نقطه پر حادثه در محورهای استان شناسایی و آشکارسازی شد.

بهرامی نیا خاطرنشان کرد:  تعداد نقاط رفع شده تا کنون طبق صورتجلسه با پلیس راه ۲۵ نقطه با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال است .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد:  این اقدامات با هدف ارتقا سطح ایمنی راه ها در حال اجرا هستند و امیدواریم شاهد تسهیل در تردد و کاهش تصادفات در محور های استان باشیم.