شناسهٔ خبر: 86535 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید از شهر جدید پرند انجام شد

تاکید معاون وزیر راه‌‌ و شهرسازی بر سرعت‌گرفتن تکمیل پروژه‌های اقدام ملی مسکن در پرند

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهر جدید پرند بر سرعت گرفتن روند تکمیل پروژه‌های اقدام ملی مسکن در این شهر جدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، روز یکشنبه، یازدهم آبان‌‌‌ماه از پروژه‌‌های مسکن مهر و اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد.

او در این بازدید، ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرایی زون‌‌های مختلف پروژه بزرگ کیسون و انبارهای خرید کالا این پروژه بازدید و در جلسه با مدیران پروژه، روند تکمیل طرح را مورد بررسی قرار داد.

طاهرخانی در این بازدید با تأکید براینکه با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی پروژه کیسون باید تا پایان سال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود، برنامه زمان‌بندی و نحوه تأمین مالی پروژه را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، همچنین در بازدید از مجموعه هفت هزار واحدی پروژه‌‌‌های طرح اقدام ملی مسکن در دو بخش ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری بر تکمیل و تحویل مجموعا یک‌هزار واحد تا پایان سال جاری تأکید کرد.

وی همچنین در این بازدید، ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های فروش اقساطی طرح اقدام ملی، اظهار امیدواری کرد، طرح‌های یادشده طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و تحویل داده شود.