شناسهٔ خبر: 86775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مدیرکل اوقاف از راهداری لرستان

IMG-20201107-WA0042.jpg مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از مدیرکل و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بخاطر بهسازی مسیر امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با حضور در دفتر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از عباس شرفی و کارکنان این مجموعه بخاطر بهسازی و آسفالت محور امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز و همکاری در ساخت مسجد طالقان شهرستان خرم آباد تقدیر و تشکر کرد.

وی در این دیدار صمیمانه بر تعامل بیشتر در راستای بهسازی و آسفالت محورهای منتهی به بقاع متبرکه و مساجد بین راهی تاکید کرد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این دیدار گفت:با توجه به ضرورت ایجاد راه دسترسی مناسب برای تردد مردم منطقه و گردشگران به ویژه زائران امامزاده این پروژه به طول ۵۱ کیلومتر در قالب طرح ابرار (آسفالت راههای اولویت دار روستایی) در دستور کار قرار گرفت که به علت صعب العبور بودن منطقه و عدم رغبت پیمانکاران بخش خصوصی بخش اعظمی از آن به صورت امانی اجرایی گردید که تاکنون ۱۰ کیلومتر از این محور آسفالت شده است.

وی افزود: تلاش مجموعه راهداری لرستان بر تعامل با دستگاه های مختلف بویژه در حوزه گردشگری و فرهنگی است و در راستای خدمت رسانی از هیچ کوششی فروگذار نیست.