شناسهٔ خبر: 86809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از سایت کوی زنگان

0J6A8935.JPG مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان در این بازدید از برنامه ریزی صورت گرفته برای شروع عملیات اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن تعریف شده در این سایت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) ، در بازدید مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، در نوزدهمین روز از آبان ماه سال جاری از سایت ۷۳ هکتاری زنگان، لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی مورد تاکید قرار گرفت.

در این بازدید که با همراهی معاون مسکن و ساختمان، مشاور  و پیمانکار آماده سازی طرح انجام شد، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه های اختصاص یافته به طرح اقدام ملی مسکن قرار گرفت.

گفتنی است این سایت با نام کوی زنگان به مساحت تقریبی ۷۳ هکتار و در ۶ بخش برای پوشش بخشی از تعهد اداره در زمینه طرح اقدام ملی مسکن تعریف گردیده که ۳ بخش آن با نام های M۱, M۲  و M۶ با تعداد ۳۰۰۰ واحد برای متقاضیان مرحله اول و بخش M۵  با تعداد ۱۵۰۰ واحد برای متقاضیان مرحله دوم در نظر گرفته شده است. هدف گذاری کلی سایت بعد از بهینه سازی سرانه های شهری برای ۵۰۰۰ واحد و تعداد جمعیت ۱۵۰۰۰ نفر انجام شده است. از مساحت باقیمانده سایت برای تامین فضاهای عمومی و روبنایی ازجمله، فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و ... استفاده خواهد شد که برنامه ریزی های لازم برای اجرای این فضاها به موازات اجرای فضاهای مسکونی اختصاص یافته به طرح اقدام ملی مسکن، در دست اقدام می باشد.

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره در حاشیه این بازدید، خرید و فروش واحدهای موصوف را غیر قانونی دانسته و بر لزوم پرهیز متقاضیان از انجام این گونه معاملات تاکید کرد.