شناسهٔ خبر: 86884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:

پیشرفت ۹۵ درصدی قطعه سوم محور تویسرکان- کنگاور

مدیر کل در تویسرکان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد : قطعه سوم از پروژه محور چهارخطه تویسرکان_ کنگاورهم اکنون از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار و پس از نصب علائم ایمنی آماده بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، داریوش حسینی در حاشیه بازدید استاندار همدان از چهارخطه تویسرکان- کنگاور بیان کرد: طول کل این مسیر در استان همدان ۳۳ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر ابتدایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در سنوات قبل بصورت چهار خطه به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد:  قطعه سوم به طول ۵ کیلومترهم اکنون از پیشرفت ۹۵ درصدی برخورداراست و با نصب علائم ایمنی به زودی زیربارترافیک خواهد رفت.

وی یادآورشد: درقطعه چهارم به طول ۵ کیلومترنیزعملیات زیرسازی در حال انجام است و هم اکنون از پیشرفت ۶۰ درصدی برخورداراست.

وی تصریح کرد: ۸ کیلومترازاین مسیر نیز در مرحله انتخاب پیمانکاراست.

حسینی با بیان این مطلب که ۱۱ میلیارد تومان مجموع مطالبات پیمانکار دراین مسیراست، گفت: علیرغم عدم تخصیص اعتبار در سال جاری توانستیم ۵ کیلومترازمسیررا آماده بهره برداری نمائیم.

حسینی یادآورشد : هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راههای تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان - اسدآباد- کنگاور به همدان - تویسرکان- کنگاور است .

وی در پایان خاطرنشان ساخت : تلاش ما بر این است که تمامی امکانات و منابع را تجهیز نموده  تا بتوانیم راه تویسرکان به کنگاور را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.