شناسهٔ خبر: 87001 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی:

هدف‌گذاری و صدور سند راهبردی در گزینش امری مهم و ضروری است

نشست علمی-کاربردی هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در نشست علمی‌کاربردی این هیات، هدف‌گذاری و صدور سند راهبردی در گزینش را امری مهم و ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست علمی کاربردی هیات مرکزی گزینش با مسئولان و گزینش ادارات‌کل راه و شهرسازی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه، روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی‌‌نیا، مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در بخشی از این جلسه، آسیب‌شناسی حوزه‌های ساختاری و عملکردی گزینش‌های تابعه و ارائه راهکارهای کاربردی را از اولویت‌های اصلی هیات مرکزی گزینش خواند.

نعمت‌اله ترکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر هیات مرکزی گزینش نیز با اشاره به ارتقاء جایگاه گزینش در استان‌ها با توجه به وسعت و بزرگی حوزه ماموریت‌های این وزارتخانه با حدود ۷۵ هزار پرسنل، هدف‌گذاری و صدور سند راهبردی در گزینش را امری ضروری و مهم دانست.

جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو هیات‌ مرکزی گزینش نیز در بخشی از این جلسه، با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها، گفت: باید افرادی که شانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند وارد دستگاه‌ها شوند.

در پایان این جلسه، امیر محمدی، مدیر و مهدی زمانی‌کیا، عضو هسته مرکزی گزینش و مسئولان گزینش سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات‌کل راه و شهرسازی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.