شناسهٔ خبر: 87259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان  سیستان و بلوچستان:

فعالیت جهادی راهداران بسیجی زمینه ساز رفع مشکلات است

س و ب-  دیدار مدیر کل.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان  سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با وجود کمبود امکانات با فعالیت جهادی راهداران بسیجی اقدامات گسترده ای را در ارائه خدمات به مردم و تکمیل پروژه های عمرانی مورد توجه قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر) جلال الدین قادری در دیدار فرمانده سپاه ایرانشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج توانسته در طول این سالها متناسب با وضعیت کشور با اتکای به توان داخلی، تفکر جهادی و ایثارگری عاشقانه، کشور را از تهدیدات مصون و مشکلات را به فرصت تبدیل کند.

وی کم هزینه ترین و راحت ترین راه مواجه به مسائل و مشکلات تزریق روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: این اداره کل با وجود کمبود امکانات و اعتبارات با استفاده از توان اکیپ های امانی در بسیاری از اقدامات نظیر تعمیر ماشین آلات راهداری گام های ارزنده ای را در مسیر اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بردارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بر همکاری بیش از پیش بسیج و سپاه بر تسریع در اجرای پروژه ها راهداری در جنوب استان تاکید کرد.

فرمانده سپاه ایرانشهر نیز در این دیدار گفت: بسیج در طول چهل سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است.

سرهنگ محمد هراتی خدمت به مردم را هدف تمام برنامه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: از آنجایی که این نهاد ترویج موفق ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه اخلاق مداری در جامعه را در گرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم می‌داند آماده هر گونه همکاری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بهبود وضعیت راه ها و ارائه خدمات بهتر به هم استانی های گرامی است.