شناسهٔ خبر: 87391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک هزارو ۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان بازید فنی شدند

س و  ب - معاون حمل و نقل.jpeg  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در هشت ماهه سال جاری در قالب ۵۱ مانور از یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) تیمور باقری اظهار داشت: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

 وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی ن در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه حمل و نقل ایمن یکی از پایه های اصلی توسعه پایدار و متوازن محسوب می شود که ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد دارد لذا تامین ایمنی شبکه حمل و نقلی از دغدغه های اصلی این اداره کل به شمار می رود.

   باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۹ دستگاه ناوگان باری به همراه ۸۶۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۳۲۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی، ۷۲۶ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.