شناسهٔ خبر: 87425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدیدهای مستمر کارشناسان مدیریت راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان چابهار از شرکت های مسافربری و حمل کالا

س و ب - ترمینال .jpg مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چابهار از نظارت مستمر کارشناسان‌این مدیریت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرکت ها و موسسات مسافربری و باری این شهرستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، علی بامری افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا به تمامی شرکت های مسافری دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شد به طوری که رعایت فاصله صندلی، گندزدایی مستمر اتوبوس ها و الزام استفاده از ماسک مورد تاکید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: کارشناسان این مدیریت به همراه کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان چابهار علاوه بر شرکت های مسافری از مجتمع های خدمات بین راهی، رستوران ها و کافی شاپ ها نیز بازدید می کنند تا مشکلات احتمالی به حداقل کاهش یابد و شاهد ریشه کنی هر چه سریعتر ویروس کرونا در سایه همراهی فعالان این حوزه باشیم.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چابهار بر پرهیز کاهش سفرهای برون شهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران می توانند با مراجعه به سایت شرکت های مسافری بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

وی همچنین بازدید از شرکت های حمل کالا و ضد عفونی مستمر کامیون های حمل بار کالاهای اساسی را از دیگر اقدامات مهم این مدیریت در شهرستان چابهار عنوان کرد.