شناسهٔ خبر: 87713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی رتبه دوم کشور در طرح اقدام ملی مسکن را کسب کرد

رتبه دوم کشوری طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این اداره کل رتبه دوم کشور در طرح اقدام ملی مسکن را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان شمالی)، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت:  این اداره کل براساس ارزیابی که توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شد در مجموع امتیازات موفق به کسب رتبه دوم کشوری هم زمان با مراسم کلنگ زنی و افتتاح طرح اقدام ملی شد.

وی تصریح کرد:  پیش از این اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در شاخص تامین  زمین رتبه اول،  پالایش متقاضیان رتبه دوم و تخصیص واحد به متقاضیان مسکن رتبه دوم در کشور را کسب کرده بود.

نژادصفوی به بحث تامین زمین به متقاضیان مسکن اشاره کرد و افزود:  در استان اقدامات خوبی در تامین زمین برای احداث مسکن داشتیم و تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مسکن و دستگاه‌های اجرایی از جمله ناجا، صدا وسیما، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و جهاد کشاورزی منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همچنین اضافه کرد:  در استان حدود ۱۷ هزار واحد کمبود مسکن وجود دارد که انشاالله با تسریع در ساخت مساکن جدید گامی مؤثر در رابطه با کاهش اجاره نشینی در استان برداشته شود.