شناسهٔ خبر: 87718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

۲۸مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در کرمانشاه فعال هستند

کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، امین حیدریان به مناسبت هفته “حمل و نقل، رانندگان و راهداری” از فعالیت ۲۸مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،  امین حیدریان گفت: باتوجه به اینکه احداث مجتمع های خدمات رفاهی بخصوص در محورهای مواصلاتی نقش مهم و سازنده‌ای در کنترل و روان سازی ترافیک برعهده دارند، یادآور شد: مسأله مهم دیگر، اقامت موقت مسافران و تأمین سوخت خودروها در مواقع بحرانی مانند برف و کولاک بوده و همین مسأله نیز در کاهش آمار سوانح و تلفات جاده ای نقش مؤثری داشته است.

حیدریان بیان کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه دارای ۲۸مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۶مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مرحله ساخت و ساز در سطح محور های مواصلاتی استان کرمانشاه می باشد.

وی گفت: تعداد ۳۱مورد درخواست موافقت اصولی در دست استعلام، تعداد ۱۵موافقت اصولی صادر شده و ۱ مورد پروانه بهره برداری نیز صادر شده است.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی، مکان یابی و نظارت بر ساخت و بهره برداری از مجتمع های خدمات رفاهی را از جمله وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست.

امین حیدریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی و وجود بیماری کرونا، بازدید مستمر از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها،  پمپ بنزین ها، سرویس های بهداشتی و... به صورت ویژه بررسی و پیگیری می شود، که البته در حین این بازدیدها، توصیه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله نحوه صحیح ضدعفونی کردن سطوح و سایر امکان عمومی به پرسنل مجتمع های خدمات رفاهی ارائه می شود.