شناسهٔ خبر: 87982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ۵ دی

اقدام ملی2 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از تمدید فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) داریوش حسینی بیان کرد: آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریور بود ،که برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی فرصتی دوباره برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند تعیین شده است.

وی ادامه داد: کسانی که پول واریز کرده و پیامکی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری شان از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

حسینی افزود: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت.

وی یادآور شد : شرایط متقاضیان شامل تاهل،فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴،عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت:ثبت نام در سامانه ارزش معاملاتی ندارد و خریدوفروش آن غیر قانونی بوده و هرگونه سوء استفاده افراد سودجو از این موضوع باعث لغو و سلب امتیاز واگذار کننده بوده و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.