شناسهٔ خبر: 87987 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

تسریع در فرآیند ترخیص کالاها با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در بندر شید رجایی/ پهلوگیری ۹ فروند کشتی کالای اساسی در این بندر

بندر شهید رجایی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه؛ ۹ فروند کشتی کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی‌ران درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات‌رسانی به کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی و کشاورزی در بندر شهید رجایی، اظهارداشت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۹ کشتی جهت تخلیه نهاده‌های دامی و بذرهای کشاورزی در این بندر پهلو گرفته است. وی تصریح کرد: ۱۳۵ هزار و ۲۹۸ تن ذرت، ۲۳۴ هزار و ۶۵۱ تن کود شیمیایی و همچنین ۲۲ هزار و ۶۴۷ تن جواز بندر خارج و وارد بازار شده است.

وی گفت: عمده کالاهای وارده شامل کود اوره، ذرت، کودشیمیایی، خاک ‌فسفات، کود‌ فسفات و دانه‌های‌ روغنی (کنجاله سویا) است که ۷ باب انبار در بندر شهید رجایی به منظور انبارش کالاهای مذکور، اختصاص یافته است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: به منظور تسریع در فرآیند ترخیص کالاها نماینده دستگاه‌های اجرایی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته است.