شناسهٔ خبر: 88177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان:

ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان نیاز به احداث بزرگراه‌ها دارد

جنوب کرمان راه معدن صنعت مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در جلسه مشترک این اداره کل با سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن برشمردن ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان بر احداث بزرگراهها، بهسازی و تعریض جاده ها در منطقه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ، محمد ساردویی در جلسه  مشترک این اداره کل با مدیر کل و کارشناسان سازمان  صنعت ،معدن و تجارت ضمن برشمردن ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان بر احداث بزرگراهها، بهسازی و تعریض جاده ها در منطقه تاکید کردو  خواستار همکاری اداره کل صنعت، معدن تجارت در این زمینه شد.

وی بیان کرد: با اعتبارات سنواتی اجرای این پرو ژه ها طولانی و زمانبر خواهد شد و از وزارت صمت در خواست داریم تا در این بخش همکاری نمایند  تا پروژه های در دست اقدام تکمیل و به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه مروجی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز با برشمر دن ظرفیت های صنعت و معدن در جنوب کرمان اشاره کرد : برای توسعه معادن  و راه اندازی کار خانه های در دست ساخت و تامین نیروی انسانی و همچنین اشتغال برنامه خوبی داریم اما با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل برای تضمین رونق اقتصای در حال رایزنی هستیم که در پروژ ه های وزارت راه و شهر سازی نیز همکاری کنیم که هر چه زودتر به نتیجه برسد.

درپایان جلسه قرار شد اداره کل راه و شهر سازی پس از بازدید از پرو ژه ها و مطالعه ی طرحها ی مد نظر با برآورد هزینه لازم ، برای پیگیری به سازمان صمت ارائه کند.