شناسهٔ خبر: 88414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

بیش از ۵۷۸ هزار متر از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

رفع تصرف اراضی ایلام.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی استان از رفع تصرف ۵۷۸ هزار و ۲۶۲ مترمربع از اراضی ملی این استان در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، علی اصغر کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی در این استان اظهار داشت:‌ این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان طی ۴۰۱ مرحله رفع تصرف به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد  ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

وی همراهی و همدلی دستگاه قضا، دادستان استان و نیروی انتظامی در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی  دریافت نموده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

کاظمی ادامه داد: مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند.