شناسهٔ خبر: 88418 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی شورای‌عالی شهرسازی و معماری به استاندار خراسان شمالی انجام گرفت؛

ابلاغ طرح جامع ناحیه خراسان شمالی به عنوان اعلام مصوبه نهایی

برگزاری سیزدهمین جلسه شورایعالی شهر سازی ومعماری ایران شورای عالی شهرسازی و معماری طرح جامع ناحیه خراسان شمالی را به عنوان اعلام مصوبه نهایی این شورا به استاندار خراسان شمالی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصوبه نهایی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران درخصوص طرح جامع ناحیه خراسان شمالی به عنوان اعلام مصوبه نهایی این شورا توسط فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی به استاندار خراسان شمالی ابلاغ شد.

در این ابلاغ به استاندار خراسان شمالی که ریاست شورای برنامه ریزی و توسعه استان را نیز برعهده دارد، آمده است: شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۸/۳/۲۰ خود، طرح جامع ناحیه خراسان شمالی مصوب جلسه مورخ ۹۳/۷/۵ شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان شمالی را مورد بررسی قرار داد و طرح مذکور را جهت بررسی و بروزآوری مطالعات و پیشنهادات طرح در محورهای ششگانه مذکور در اعلام مصوبه شماره ۵۳۹۰۷/۳۰۰ مورخ ۹۸/۴/۱۸ به کمیته فنی ۵ عودت و مقرر نمود نظر کمیته مذکور به عنوان مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ شود. لذا در اجرای تکلیف مقرر در مصوبه شورایعالی به پیوست صورتجلسه مورخ ۹۹/۳/۲۱ کمیته فنی طرح های فرادست (کمیته ۵) به عنوان نظر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ می شود.

در این ابلاغ، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی بر اجرای ماده ۴۲ آئین نامه نحوه بررسی طرح های توسعه و عمران و مقررات شهرسازی و معماری کشور تاکید و خواستار این شد که مدارک، نقشه ها و ضوابط طرح پس از اصلاح براساس نظر شورای عالی ظرف مدت تعیین شده جهت ابلاغ به مراجع ذی ربط در اختیار دبیرخانه شورا قرار گیرد.