شناسهٔ خبر: 88444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه توجیهی نحوه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد

الکترونیکی کردن خدمات دستگاه  راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه توجیهی در خصوص الکترونیکی کردن خدمات دستگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،  شیدا ناصری در این خصوص گفت: برنامه جامع اصلاح نظام اداری با هدف اینکه دولت در نظام اداری به دولت کارا، اثربخش و چابک تبدیل شود، طراحی و ابلاغ شده است و حرکت به سوی دولت الکترونیک از سیاست های اصلی ابلاغی دولت به دستگاههای ذیربط است.  در این جلسه توجیهی نحوه الکترونیکی کردن خدمات شناسنامه دار دستگاه مورد بحث وگفت‌وگوی مدیرکل و معاونین و روسای ستادی اداره کل قرار گرفت. 

ناصری با اشاره به اینکه پیاده سازی برنامه های اصلاح نظام اداری و الکترونیکی نمودن خدمات را نیازمند همکاری و مشارکت کلیه قسمت‌های اداره است، اظهار داشت:‌ این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونان اداره کل و روسای ستادی و همچنین اعضای تیم وب اداره کل و سایر اعضاء کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی با هدف توجیح کردن معاونین و روسای ستادی با این امر مهم و همچنین پیگیری اقدامات انجام شده، در محل این اداره کل برگزار شد.

سیدعبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه تصریح کرد:  بحث الکترونیکی کردن خدمات در کلیه دستگاه ها امری حیاتی و مهم است و در گذشته باید به این بحث جدی تر وارد می شدیم، چون جامعه رو به سمت الکترونیکی کردن پیش خواهد رفت.

وی تأکید کرد:  واگن های قطار راه و شهرسازی در حوزه های مختلف کاری باید با هم و رو به جلو حرکت کند و این کار یک کار تیمی است و همگی باید همکاری و مشارکت کنند .

وی با بیان این که الکترونیکی کردن خدمات باید در راستای سلامتی انجام امور، تسهیل در ارائه مطلوب و ارتقاء خدمات ارائه شده به مردم باشد، گفت:  برنامه‌ریزی به ‌منظور جلوگیری از روزمرگی امورات لازمه تحقق این امر است و خواستار تسریع در الکترونیکی نمودن خدمات پرتراکنش شد.

نژادصفوی در ادامه عنوان کرد: گروه کارشناسی متشکل از اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان، اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی به کمک معاونین و روسای ستادی اداره کل کار الکترونیکی کردن خدمات را شروع خواهند کرد و همه موظف هستیم به این تیم کمک کنیم و این امر بایستی در اداره کل راه و شهرسازی بصورت کار تیمی انجام شود.