شناسهٔ خبر: 88460 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۵۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن وارد عملیات اجرایی شد

جلسه هفتگی پایش مسکن ملی معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی برای حل مشکلات احتمالی در سازمان‌های نظام مهندسی و شهرداری‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، آغاز عملیات اجرایی۵۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی را گامی رو به جلو و حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه وزارت راه و شهرسازی، برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه هفتگی طرح اقدام ملی مسکن به ریاست محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با ارایه گزارشی از فعالیت‌های شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین مشکلات استان‌ها و بحث و تبادل‌نظر در خصوص رفع مشکلات، امروز ۱۶ دی در ساختمان دادمان، برگزار شد.

محمود محمودزاده در جمع‌بندی نشستی که در خصوص طرح اقدام ملی مسکن انجام شد، گفت: حرکت طرح اقدام ملی مسکن روند مناسبی دارد و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی، حاکی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ستاد و همچنین استان‌ها در اجرای این طرح است.

ببینید|جلسه هفتگی پایش مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد: ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی که آغاز شده است شامل واحدهای مسکونی ملی موضوع تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، نیز می‌شود.  

وی در عین حال بر رفع مشکلات احتمالی نظام مهندسی با شهرداری‌ها تاکید کرد و همکاری این دو سازمان را در اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای پیشبرد طرح، مناسب ارزیابی کرد.