شناسهٔ خبر: 88509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف افزایش ایمنی صورت می گیرد :

اجرای طرح آشکارسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران

مازندران رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : به منظور افزایش ایمنی سطح عبور و مرور، کاهش حوادث جاده ای، تامین دید و بهتر دیده شدن موانع و وسایل نقلیه در راه های کشور طرح آشکار سازی و نمایان سازی وسایل نقلیه باری در مازندران در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، ناهید شهرامی نیا ضمن اعلام این مطلب افزود: طرح آشکارسازی و نمایان سازی وسایل نقلیه باری با تهیه و نصب بازتابنده ها (مارکرها) و شبرنگ هاي نمایان سازي بر بدنه خودروها طی 9 ماهه سالجاری در مازندران به مرحله اجرا در آمده است .

وی افزود: طرح مذکور با همکاری انجمن های صنفی بخش کالا در اکثر شهرهای استان انجام شده و در حال حاضر تعداد 510 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بخش بار به صورت رایگان توسط این اداره کل عملیات آشکار سازی و نمایان سازی آنها انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: این اداره کل مصمم است با توجه به استقبال رانندگان و اجرای موفق طرح مذکور، گام های بلندی در جهت توسعه اجرای طرح با هدف کاهش حوادث جاده ای بردارد.