شناسهٔ خبر: 88525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد

dhfgnfg کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ به ریاست استاندار همدان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضاء جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) داریوش حسینی در این جلسه بیان کرد: در طرح مسکن مهر از تسهیلات ۷ و ۴ درصد و در شهرستان کبودراهنگ از تسهیلات ۴ درصد استفاده شده که قرارداد اولیه در سال۹۰ ، ۳۰۰ هزارتومان برای هر متر مربع بوده ، که با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی افزود: پروژه طرح اقدام ملی تولید مسکن در این شهرستان با ۳۰۰ هزار تومان در هر متر مربع آغاز شده که با دستور العمل های افزایشی که در چند سال اخیر اعلام شده حدودا ۳۸۰ هزار تومان محاسبه شده است.

حسینی یادآور شد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن ۳ نفر واریز وجه داشته اند که زمین مورد نیاز به اداره کل بنیاد مسکن تحویل داده شده و به صورت گروهی شروع به ساخت کردند.

وی اعلام کرد: در شهرستان کبودراهنگ از نمایندگان اداره آموزش و پرورش ثبت نام جدیدی به تعدادد۲۰۰ نفر صورت گرفته که ۶۰ نفر آنها واجد شرایط اعلام شده هستند.

حسینی رابطه با پروژه راه کبودراهنگ _ قیدار نیز یادآور شد: ۵۷ کیلومتر این پروژه در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی بوده که در مسیر اصلی در حال چهار خطه شدن است، در حال حاضر ۲۴ کیلومتر از این پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: پیشنهاد می شود محور خلعت آباد _ کبودراهنگ هم همزمان با پروژه کبودراهنگ _ قیدار چهار خطه شود