شناسهٔ خبر: 88548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

در استان بوشهر شاهد اجرای پروژه های متعددی هستیم/ لزوم ارتقای جایگاه سازمانی و انتصاب ها براساس شایستگی

WhatsApp Image 2021-01-06 at 14.58.36.jpeg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار بوشهر گفت :  بوشهر از استان‌های پرکار وزارت راه و شهرسازی است و شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در استان بوشهر هستیم که به همت و تلاش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی این استان انجام می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )، نعمت اله تركي معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان بوشهر با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان با از کلیه کارکنان در تمامی واحد های اداره کل در ساختمان های شماره ۱ و ۲ دیدار کرد.

ترکی در این بازدید در جریان وظایف محوله پرسنل و شرایط استخدامی آنان قرار گرفت و شنونده خواسته های مطرح شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بود. 

 ترکی در ادامه سفر خود به استان بوشهر،  با استاندار بوشهر دیدار و اظهار داشت: بوشهر از استان‌های پرکار وزارت راه و شهرسازی است که شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در این استان هستیم که به همت و تلاش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی این استان انجام می‌شود.

وی در روز سوم سفر خود، با حضور درجلسه شوراي معاونان، گفت: توجه به رفاه کارکنان و پیگیری ترمیم میزان دریافتی های آنان، انجام فرایند تبدیل وضع کارکنان قراردادی ایثارگر، ایجاد کانون ارزیابی مدیران و تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران جهت ارتقای جایگاه سازمانی و انتصاب ها بر اساس شایستگی ها، استقرار سامانه خدمات الکترونیک از جمله مواردی است که مورد تاکید مقام عالی وزارت قرار دارد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در ادامه بابت خدمات مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص اقدامات شایسته ای که در رفع مشکل مسکن پرسنل آن مجموعه انجام  شده است، تقدیر و تشکر کرد.