شناسهٔ خبر: 88629 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم تا پایان امسال تکمیل و تحویل می‌شود/پیشرفت فیزیکی بیمارستان حدود ۹۵ درصد است

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم در استان فارس تا پایان امسال خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۰ دی ماه در سفر به استان فارس از بخشی از پروژه‌های در حال انجام آن سازمان از جمله بیمارستان جهرم بازدید کرده است، روند پیشرفت این بیمارستان را توضیح داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست بر ضرورت تکمیل بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم تا پایان سال خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم ۹۴.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این بیمارستان در ۷ طبقه با ۲۳ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.

به گفته نبیان، برای احداث بیمارستان جهرم با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی ۱۵۵ میلیاردتومان هزینه شده است و برای تکمیل کامل آن حدود ۶۵ میلیاردتومان دیگر، هزینه نیاز است.

وی یادآور شد: بیمارستان تا پایان سال تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد. تجهیزات در حال تکمیل بوده و برنامه‌ریزی این است که پایان ماه، بیمارستان را به شکل بخش بخش، تحویل دهیم.