شناسهٔ خبر: 88667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ احداث سومین مجتمع مسکونی خیری بروجن به زمین زده شد

Inkedکلنگ زنی 1_LI.jpg کلنگ احداث سومین مجتمع مسکونی خیری در شهرستان بروجن با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)،کلنگ احداث سومین مجتمع مسکونی خیری در شهرستان بروجن با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به زمین زده شد. 

در این مراسم استاندار چهارمحال و بختیاری حضور در این آئین را مایه مباهات خواند و اظهار داشت: همت خیرین در این شهرستان قابل ستایش است.

اقبال عباسی ضمن گرامیداشت نام و یادسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تشکر از خیرین این شهرستان در حوزه های مختلف به خصوص ساخت مسکن، از پیگیری انجمن خیرین مسکن ساز بروجن در شروع به ساخت سومین مجتمع مسکونی خیری ویژه کارگران قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشکر از آقایان رجالی، طباطبایی و عزیزی به خاطر همت مضاعف برای رفع مشکل مسکن نیازمندان در شرایط بد اقتصادی، بروجن را در بسیاری از حرکت های خیری پیشگام در کشور خواند.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری به نمونه های افتخارات این شهر همچون دارا بودن اولین مدرسه و اولین فارغ التحصیل دانشگاهی در استان و همچنین نخستین پزشک در سطح استان اشاره کرد و افزود: این شهر در حوزه های مختلف امور خیریه همچون خیرین سلامت، خیرین مدرسه ساز و خیرین مسکن ساز گام های بلندی در رفع نیاز محرومین برداشته است.

وی ضمن تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی به خاطر کمک در واگذاری زمین این پروژه های خیری، به مشکلات محله تازه تأسیس الهیه بروجن هم اشاره و تأکید کرد: مدیران لازم است در جهت رفع معضلات مختلف همچون تأمین فضای سبز، تکمیل آماده سازی، مسجد، مکان فرهنگی، تأمین امنیت بیش از پیش این محله گام بردارند.

مجتمع مسکونی خیری کارگران صاحب‌ الزمان (عج) شهرستان بروجن در ۱۱۰ واحد و به متراژ ۱۱۰ مترمربع، در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع ظرف مدت ۳۰ ماه کاری توسط خیر نیک‌اندیش حاج علی‌محمد رجالی احداث و در اختیار کارگران نیازمند قرار خواهد گرفت. پروژه ۲۴ واحدی زوج‌های جوان ایتام نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به همت حاج مصطفی طباطبایی در حال ساخت است و سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید. از سال ۹۶ تاکنون و با مشارکت ۳۰ میلیارد ریالی حاج بهرام عزیزی بروجنی مجتمع ۳۰ واحدی مسکونی نیز در شهرک الهیه احداث و در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار گرفته است.