شناسهٔ خبر: 88809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

عزم جدی راه و شهرسازی استان ایلام برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی/رفع تصرف ۳۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی در سطح استان از ابتدای سال جاری/مردم بدون استعلام ملک خریداری نکنند

دیدار مدیرکل ایلام و فرمانده انتظامی استان.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیرازهمکاری صمیمانه نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، در این دیدار که سرهنگ یاسمی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک انتصاب سرهنگ القاصی مهر باز رفع تصرف ۳۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی در سطح استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: این میزان رفع تصرف طی ۳۱۲ عملیات جدا گانه به انجام رسیده است.

وی همراهی وهمدلی نیروی انتظامی، دستگاه قضا و دادستان استان در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و ازهمکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده وحریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی دریافت کرده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی نیز از آمادگی و عزم کامل مجموعه نیروی انتظامی جهت هرگونه همکاری در راستای حفاظت و حراست از بیت المال و برخورد با اشخاص سودجو خبر داد و از همه مردم خواست در این زمینه با نیروی انتظامی و سایر دستگاه های ذی ربط همکاری کرده و به موقع اطلاع رسانی کنند.