شناسهٔ خبر: 88849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:‌

ثبت ۱۴۹۲۰ مورد درخواست طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام

دیدار مدیرکل ایلام با نماینده ولی فقیه و گزارش اقدام ملی مسکن.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از ۱۴۹۲۰ مورد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این دیدار اظهار داشت: با پیگیری راه و شهرسازی استان برنامه‌ریزی جهت احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکونی برای اشخاص واجد شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن در دست اقدام بوده که تا کنون ۱۴۹۲۰ مورد درخواست در این زمینه به ثبت رسیده است. این درخواست‌ها در حال پایش و ارزیابی بوده و کسانی که واجد شرایط نباشند در مراحل اولیه حذف خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تا این لحظه ۱۵۶۲ مورد از تاییدشدگان این طرح نسبت به واریز مبلغ آورده اولیه اقدام کرده‌اند و برای ۱۳۳۵ مورد نیز افتتاح حساب برای واریز مبلغ آوره اولیه به انجام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: پس از پایش متقاضیان به احتمال زیاد تعداد اشخاص واجد شرایط کمتر از میزان برنامه‌ریزی خواهد بود ولی در صورتی که متقاضیان واجد شرایط بیشتر از ظرفیت برنامه‌ریزی شده باشند (۱۰۵۳۰واحد) قطعاً برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار گفت: در کنار تلاش‌ها برای تأمین مسکن قشرهای مختلف جامعه، دستگاه‌های مربوطه می‌بایست برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد جامعه نیز پیگیری و تلاش کنند.