شناسهٔ خبر: 8886 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

طرح منزلت رجا در ماه رمضان اجرا می‌شود

قطار- مسافران را‌آهن شركت حمل و نقل ريلي رجا به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، تسهيلات و طرح‌های جديد تخفيف در بليت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضيان سفر اعلام كرد.

به گزارش پایگاه خبری زوارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی رجا بر اين اساس از تاريخ ۸ لغايت ۲۲ تيرماه سال جاري، تسهيلات و تخفيف‌هاي ويژه بليت قطارهاي رجا در قالب‌هاي طرح منزلت براي سفر ارائه و اعمال مي‌شود.

در طرح منزلت شركت رجا، با توجه به اتصال سيستم فروش بليت قطار به سامانه‌ي ثبت احوال كشور، متقاضيان با ارائه كد ملي و تاريخ تولد، براي افراد بالاي ۶۵ سال بليت قطار رجا با ۲۵ درصد تخفيف صادر مي‌شود.

پيش از اين نيز طرح تخفيف ويژه ماه مبارك رمضان شركت رجا از اول ماه مبارك آغاز شده و تا ۲۶ تير ماه ادامه خواهد داشت.

در طرح اعلام شده قبلي متقاضيان سفر با قطار براي اطلاع از ليست قطارهاي مشمول تخفيف و درصد تخفيف اختصاص يافته به صورت روزانه بايد به لينك تخفيفات در سايت اين شركت به نشاني www.raja.ir مراجعه كنند.

هم‌وطنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص ليست مراكز فروش، برنامه حركت قطارها، بهاي بليت و ... مي‌توانند با سامانه‌ي اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتريان رجا از طريق تلفن‌هاي ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل كنند./

نظر شما