شناسهٔ خبر: 88860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:‌

صدور رای ۹۵درصد از پرونده‌های مطرح در دیوان عدالت اداری به نفع دولت صادر شد

45343 معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برای ۹۵درصد از پرونده‌های مطرح در دیوان عدالت اداری در سال جاری رای به نفع دولت صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان( همدان) علیرضا صارمی اظهار داشت: ۹۵درصد از پرونده‌های مطرح در دیوان عدالت اداری در سال جاری به نفع دولت رای صادر شد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه تعداد کارشناسان حقوقی مستقر در اداره حقوقی و دعاوی نسبت به تعداد پرونده‌های جریانی متناسب نبوده، ولی با توجه به تلاش، تخصص و تسلط کارشناسان حقوقی این اداره کل نتایج خوب و قابل قبولی در این زمینه اخذ شده است.

صارمی یادآورشد: دعاوی جریانی سال جاری این اداره کل تاکنون بیش از ۵۰۰ پرونده بوده که در بین کلیه دستگاه‌های سطح استان بی سابقه است.

صارمی در پایان خاطر نشان ساخت: با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در حال انعقاد قرارداد با چندتن از وکلای دادگستری هستیم و هدف از آن ضمن احترام به حقوق حقه اشخاص حقیقی و حقوقی دفاع کامل و جامع و اخذ ارائ قطعی به نفع دولت و شفاف سازی پرونده های حقوقی، اطلاع رسانی عمومی و در دسترس قرار دادن برخی از اطلاعات غیر محرمانه ، تحلیل و اطلاع رسانی برخی قوانین و مقررات کلیدی و مورد عمل عامه مردم است.