شناسهٔ خبر: 88886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

رصد مجتمع‌های خدماتی رفاهی محور‌های پرتردد استان همدان

مجتمع کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان از مجتمع‌های بین راهی در محورهای ارتباطی شریانی و پرتردد استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان از مجتمع های بین راهی در محورهای ارتباطی شریانی و پرتردد استان بازدید کرد.

در این برنامه نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان به همراه نمایندگان کارگروه نظارتی ادارات مربوطه از نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی سفینه غرب، قبادی و شادابی بازدید کردند.

کنترل نظافت نماز خانه، سرویس‌های بهداشتی، غذاخوری، ضوابط جایگاه سوخت، کنترل نرخ نامه و... از جمله مواردی بود که اعضای این کمیته مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید به متولیان نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و مسئولان مجتمع‌های خدماتی رفاهی تذکراتی در مورد نظافت کلی، شست‌وشوی فرش‌ها و موکت‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی گرمایش و سرمایش نمازخانه‌ها، تعویض مهر‌های مستعمل، قرار دادن کتب قرآنی و ادعیه در نمازخانه‌ها، نقاشی دیوار‌های نمازخانه‌ها و روشنایی نمازخانه‌ها داده شد.

در استان همدان ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مشغول به فعالیت است.