شناسهٔ خبر: 88964 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

بهره‌برداری از فاز ۸ و ۹ پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا پایان بهمن

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پرند با اشاره به اینکه پایان امسال آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور است، گفت: فاز ۸ و ۹ پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا پایان بهمن ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی که صبح اول بهمن برای بازدید از روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود، افزود: عملیات ساختمانی سایر فازهای این پروژه هم تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه‌ها را مناسب عنوان کرد و گفت:  متولیان ساخت این پروژه‌ها متعهد شدند تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روزهای آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد بازدید خواهد کرد.