شناسهٔ خبر: 89007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اختصاص یک‌هز ار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بافت فرسوده آبادان و خرمشهر

خوزستان67 رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بافت فرسوده در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اختصاص و به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمدرضا رضایی‌کوچی در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده آبادان که با حضور مهران کفاش معاون وزیر راه و شهرسازی، مهدی عبوری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، کمال حسین پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، سه نماینده آبادان در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، فرماندار آبادان، شهردار و اعضای شورای شهر آبادان و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت:این اعتبار پس از پیگیری مستمر نمایندگان شهرستان آبادان و خرمشهر و در جلساتی که با ستاد بازآفرینی انجام شد برای بازسازی محله‌های آسیب‌پذیر۲ شهرستان یاد شده در نظر گرفته شد.

وی افزود: این مبلغ به استان خوزستان ابلاغ و  عملیات اجرایی آن باید توسط شهرداری‌های آبادان و خرمشهر و با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی به زودی آغاز شود.

رضایی گفت: متاسفانه طرح بازنگری جامع بازسازی و نوسازی بافت فرسوده آبادان هنوز آماده نیست و کامل نشده است.

 وی افزود: امروز حداکثر ۲ هفته به مجریان طرح وقت داده شد تا با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان و محوریت فرماندار طرح را آماده اجرا کنند.