شناسهٔ خبر: 89032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم سمیرم به پویش سبا پیوست/دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیوستن به پویش سبا

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با هدف کاهش تصادفات رانندگی به پویش اجتماعی سبا(سوگند برای ایمنی) پیوست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، اصغر سلیمی با اشاره به نقش مهم مردم در پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی اظهار کرد: معتقدیم همگام با تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها باید در بخش ارتقا فرهنگ رانندگی نیز تلاش کرد.

وی با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از هموطنان در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده، با اقدامات بسیار کوچک و رعایت مسائل ایمنی میتوان ازبسیاری از تصادفات جلوگیری کرد یا خسارات جانی آن را به حداقل رساند.

نماینده مردم سیمرم در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم سیمرم برای پیوستن به این پویش گفت: از تمامی همکارانم در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنم که به این پویش پیوسته و گام مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای بردارند.

بنابر این گزارش پویش سبا (سوگند برای ایمنی) پویشی بود که در هفته ایمنی حمل ونقل در استان اصفهان و به منظور کاهش تصادفات رانندگی  آغاز شد. در این پویش مردم و مسئولان متعهد می‌شوند که به عنوان یک شهروند مسئولیت‌پذیر گام‌های کوچک اما موثری برای کاهش تصادفات بردارند.

مردم میتوانند برای پیوستن به این پویش در سایت www.saba141.ir ثبت نام کنند.