شناسهٔ خبر: 89050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان یزد معرفی شد

DSC_4135.JPG طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و حوزه املاک و حقوقی،خدیجه رفیعی بعنوان معاون املاک و حقوقی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان یزد)، طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و حوزه املاک و حقوقی،خدیجه رفیعی بعنوان معاون املاک و حقوقی معرفی و از زحمات حسین خلیلی سرپرست این معاونت تقدیر شد.

در ابتدای این نشست رضایادگاری مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد به نقش و جایگاه حوزه املاک و حقوقی پرداخت و افزود: فرصت را غنیمت می شمارم و از تلاش های همه معاونت های این اداره کل که هرکدام نقش کلیدی در پیشبرد اهداف عالیه این سازمان دارند را قدر دانی می نمایم .

وی اظهارامیدواری کرد انشالله با همت و تلاش مضاعف در سایه همکاری و همیاری درون سازمانی بتوانیم درارزشیابی عملکرد این اداره کل همانند سالهای قبل و حتی بهتر سالهای اخیر موفق و سربلند باشیم. 

یادگاری با اظهار امیدواری در سالجاری خاطرنشان کرد قطعا می دانم همه همکاران پر تلاش، در جهت موفقیت سازمان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و دریافت امتیاز های برتر در ارزشیابی امسال مستلزم ارائه گزارش های جامع و انعکاس مناسب فعالیت های سازمانی است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: حوزه املاک حقوقی این اداره کل با توجه به مسئولیت های متنوع و متعددی که دارد در همین راستا مراجعین فراوان تری هم دارد که پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع از جمله تاکیدات این مقام مسئول بود.

در پایان رضا یادگاری از زحمات و تلاش های حسین خلیلی که پیش از یکسال سرپرستی معاونت املاک و حقوقی را به عهده داشت تقدیر و تشکر نمود و از قبول مسئولیت سرکار خانم رفیعی بعنوان معاونت املاک و حقوقی این اداره کل سپاس‌گزاری و آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه راه نمود.